Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 14:22 - Меглена Кунева? МАЙТАП ДА СТАВА
Автор: archivekp Категория: Политика   
Прочетен: 1306 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.07.2011 17:34


image От телевизията разбрах, че вече има сериозно предложение за избор на президент. Това предложение е г-жа Меглена Кунева. Не знам защо но предложението ме развесели. Защо? Често се чудя на някои неадекватни предложения или схващания в политическото пространство на моя народ.

Така например, когато група наши ибрикчии, някога, отидоха да молят Симеончо да дойде в България и да я ръководи към спасителния бряг аз се учудих! Викам си, до тук ли стигнахме да каним Симеончо да поведе народа към спасителния бряг?! Нямаме ли други, интелигентни, оперативни, българи патриоти, които да поведат народа та опряхме до този хитрец (Моля читателя да ме извини, че наричам тази персона Симеончо. Това е така, защото аз съм с десет години по-голям от него и помня когато се роди, всички ученици преминаха в по-горен клас. То беше „радост”…) И, наистина той дойде в България, за да я ограби и си замине „ни лук ял ни лук мирисал.” Ще моля за извинение уважаемия читател да ме извини за това възпоменание, но по асоциация си спомних за него. Болно мие за България и с този случай!

Предложението на Меглена Кунева е подобно на посоченото. Не искам да обидя кандидата за президент но не мога да не посоча и подчертая, че това предложение е несериозно, лекомислено, което става само за майтап. Защо? Защото г-жа Меглена Кунева бе удостоена с голямата чест – да бъде преговарящ на сериозно политическо ниво за съдбата на българската ядрена енергетика, гордостта на България между културните народи. И какво постигна като преговарящ, като представител на народа ни, за който измряха толкова много храбреци, защитавайки я. А тя, българският представител, изпратена да защитава България успя само да получи подигравателното мадам „ДА” и с това прозвище тя има възможността да се „пъчи” и да вика „Бян болгар”! Всеки друг човек, българин, би се чувствувал неудобно и би се „скрил” от политическия небосклон, поне за известно време. Та да си кажем:”все пак този човек има чувство за мярка!” А сега – много политици са лишени от такова разбиране.

Няма да посочвам други аргументи, за мен е достатъчен само този факт за да си направя своя извод. Към тези хора, които ще бъдат определени да предлагат президентски кандидатури нека имат уважение към българския народ и да предлагат подходящи. Това не е работа за майтапчии!

Проф.Д-р ИВАН ГЪЛЪБОВ КОВАЧЕВ

Източник




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

Архив